Shaniia

KLÄNNINGAR UNDER 300kr!

Publicerad 2017-07-17 19:33:43 i Allmänt,



KLÄNNINGAR UNDER 300kr!
 
Only Gammelrosa | Red Jersey | IvyRevel Peach | Pink | Missguided Green
  
Så härligt med en ledig helg, speciellt när det erbjuds bra väder. Efter intensiva jobbdagar, behövde jag verkligen en lugn dag. Jag var inne på Zalandos rea och hittade dessa snyggingar. Färgen är lite mot rosa och piggar upp i den gråa och trista vardagen! ♥ fina sommarklänningar från Zalando! Alla klänningar under 300kr. Någon av dessa klänningar skulle kunna vara sommarens outfit består av dessa bekväma klänningar från Zalando.
Hoppas ni haft en riktigt härlig helg! Min har bestått av hemmamys, vattenmelon och filmkvällar. Puss & kram!♥
 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2017-07-20 11:55:23

Den röda tycker jag är så fin :D

Svar: Jag gillar också den röda, den passar perfekt nu till sommaren :) :D
Shaniia

Postat av: Mikaela

Publicerad 2017-07-21 19:56:58

Jag gillar den röda :)

Svar: Underbar klänning, :D
Shaniia

Postat av: Christin

Publicerad 2017-07-21 22:28:48

Vilka fina klänningar! Jag gillar hur du kombinerat ihop färgerna så fint i kollaget!

Svar: Tack så mycket älskar dessa färger. ♥ ♥ ☺
Shaniia

Postat av: Ramona

Publicerad 2017-07-22 08:27:26

Vad fina klänningar <3

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2017-07-26 09:55:04

Så snygga klänningar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shaniia

Välkommen till min ”FEEL GOOD” Blogg! Mitt namn är Shania och är 23år gammal. Jag är en framgångsrik barnskötare. Följ min blogg och ta del av mitt vardagsliv, karriär, resor, mat och all inspiration som jag delar med mig av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela