Shaniia

REA PÅ ZALANDO

Publicerad 2017-07-15 21:49:14 i Allmänt,

 
 
REA PÅ ZALANDO
 
Jeans Cheap Monday  | Sommarklänning | Klocka och Armband | Klackar Missguided | Adidas top | Vero Moda Blus | Malene Birger Ryggsäck
 
Jag bara måste tipsa er om att Zalando har rea med en massa grymma plagg och accessoarer. Här ovanför ser ni några snygga plagg från märket och min favorit är kläningen som passar perfekt till sommaren. Zalando har även rea då jag har klickat hem ett snyggt plagg från Zalando för ett jättebra pris. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shaniia

Välkommen till min ”FEEL GOOD” Blogg! Mitt namn är Shania och är 23år gammal. Jag är en framgångsrik barnskötare. Följ min blogg och ta del av mitt vardagsliv, karriär, resor, mat och all inspiration som jag delar med mig av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela