Shaniia

Madrid andra dagen

Publicerad 2017-08-11 17:22:34 i Allmänt,

Älskade ni, 

Hoppas att ni är glada och mår väl idag. Glad fredag på er! 
Idag har jag betydligt mer energi än vad jag hade igår och det kan nog beror på frukosten som jag hade imorse. Jag äter gärna frukost när jag bor på hotell om jag vet att jag har en lång dag med en massa äventyr framför mig, ♥Jag känner att den här dagen var en bra dag. Varje dag sen vi kom hit vaknade jag av solen och det första jag ser varje morgon är den underbara utsikten.  

Idag besökte vi  Real Jardín Botánico de Madrid är en botanisk trädgård, nära Pradomuseet sedan ska vi besöka parken, Parque del Retiro. 

 
 
 
 
 
Jag vill önska er alla en toppen dag och lycka till med allt ni ska göra. Kärlek till er! ♥ Ha en underbar kväll 
Trevlig helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shaniia

Välkommen till min ”FEEL GOOD” Blogg! Mitt namn är Shania och är 23år gammal. Jag är en framgångsrik barnskötare. Följ min blogg och ta del av mitt vardagsliv, karriär, resor, mat och all inspiration som jag delar med mig av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela